Verkoper aan de deur.
Weer verstrikt in alle interessante en vooral toch niet interessante berichten op sociale media, probeerde ik mijn eigen ei kwijt te raken bij de social media.
Foto? Tekst? Wat wil ik de wereld in sturen?
De voordeur bel verstoort mijn gestuntel. Een jongen steekt lachend een 1,5 meter stok naar me uit. Daar hangt het DvhN aan. Ik krijg deze aangeboden. Na een tijdje wat heen en weer gepraat te hebben strijk ik met m’n krantje neer in de tuin. Weg van de social media.
Ik weet nu precies wat ik via het web de wereld in wil sturen. De oprechte aandacht van de jongen, zijn spontane houding én zijn no nonsens verhaal hebben mij er toe gebracht dat ik dat abonnement genomen heb. Dat was met een bericht op Instagram of welk ander medium niet gelukt.
Laat het personeel in uw bedrijf ook het verschil maken. Zet de deur voor ons open en we gaan er samen voor zorgen dat deze bewuste gastvrijheid bijdraagt aan een tevreden klant/gast.